Ultima pagina

TRANSLATOR

marți, 16 octombrie 2012

Lenjeria intima - ultimele productii

Voi primi in curand vizita unor rude dragi din Romania. Verisoara Gabi si nepoata Mihaela vin pentru botez.
Vizita lor este o ocazie minunata sa lucrez lenjerie dupa pofta inimii. Nu cred ca va puteti imagina ce dependenta da acest fel de cusut. Nu e complicat, trebuie numai atentie si sa-ti placa lucrul (relativ!!) migalos.
Am sa va arat acum unele din ultimele productii. Trebuie sa am niste seturi gata pentru persoanele de gen feminin carora vreau sa le fac cadou.

Pentru cumnata Simona din Ploiesti, care si-a exprimat preferinta pentru culoarea lila. Asa ca i-am facut ceva mov, dart nu fara impodobit dantela neagra. Sunt foarte curioasa ce va zica fratele meu despre aceasta libertate pe care mi-am permis-o fata de sotia sa. El e mai ... 'traditional' si considera gusturile mele foarte fistichii.

Am cumparat o gramada de microtex lila, pentru ca am gasit un magazin care renunta la raionul de lenjerie.

Acum trebuie sa finisez, ingropand firele in cusaturi. Am observat ca daca dau la masina inainte si inapoi cand cos zigzagul din trei pasi, intaresc cusatura si pot sa tai, dar iese tare urat, cand se vad zimtisorii unul peste altul, o linie dublata in mod neregulat. Asa ca acum cos cand inchei cativa pasi peste partea pe care am cusut-o deja si las firele lungi. Le ingrop, cum am zis, adica le bag cu acul intre elastic si material.

Un alt model, pe care il fac acum deseori daca am dantela elastica lata, pentru ca e mai simplu si iese mereu bine:


Iarasi o descoperire a mea din ultimul timp. Incep sa cos pe partea cu dantela. De fapt elasticul in trei pasi se coase pe spate, ca sa poti coase exact pe marginea elasticului, sa nu se indoaie. Daca ai aceasta posibilitate, incepand pe partea cealata a dantelei, poti da inainte si inapoi, ca nu se vede.


Culoarea adevarata este mult mai deschisa decat asta din ultima poza.

Acum chiloteii pentru Gabi, care doreste lenjerie alba. Alb-alb?!? Da, alb. Dar cu danteluta, mi-am zis


Am gasit o dantela foarte frumoasa, mai crem decat albul slipului. E ton sur ton, dar arata foarte bine, ca sa ma laud singura.


Materialul folosit este usor lucios, cu trandafiri. Tesatura de brocat.

Am pus si dantela mult mai alba, sa vad cum iese. E OK, mai putin frumos decat cea mai crem, desi dantela arata foarte bine.


Dar cea mai frumoasa dantela este asta, bleu.


Si aici ma laud singura...  Imi mai trebuie o fundita crem mai mare, sa se vada.


Acum trebuie sa vad ce fac pentru Mihaela si nepoata Irina... Mihaela vrea culori inchise, cum se zice aici, 'dramatice'... Negru si violet. Noroc ca am gasit si acea culoare.

La reducerea de care vorbeam am gazit un material bej, culoarea caramelei... Pentru mine, cu dantela neagra sau bej auriu, ca cea de moda veche. O sa vedeti...

Un comentariu:

  1. Imi plac foarte mult, sunt pe gustul meu, doar ca eu ii prefer din bumbac. Si ideea cu dantela mi se pare super, dar numai lucrand reusesti sa ai idei...eu sunt intr-o nedorita pauza. Spor si sa-ti traiasca nepoatele!

    RăspundețiȘtergere