Ultima pagina

TRANSLATOR

luni, 18 iunie 2012

Nepotelele gemene

S-au nascut nepotelele mele gemene, Doutzen Carmen Louise si Josephine Nynke Marie, ceea ce inseamna ca ma pregatesc sufleteste pentru confectionarea de rochite si de alte hainute de fetite sau de papusi. Nu imi displace ideea catusi de putin si probabil ca nici celor care au copii mici sau nepoti si citesc acest blog, pentru ca sunt sigura ca nu voi rezista tentatiei de a scrie despre asta si de a pune niste tutoriale despre cum cos. Apropo, am vazut in ultima Burda niste modele foarte frumoase pentru bebelusi si bebeluse. Ma tenteaza.

Aici au doua zile. Fiindca s-au nascut prin operatie cezariana, lor le-a fost usor si nu arata atat de 'mototolite', asa cum arata tatal lor la nastere. Arata insa exact ca doi pisoi mici, cu labutele subtiri, lungi si delicate. Chiar si cea mai mica masura (44) le este mult prea mare, desi nu sunt nascute nici prematur si nici nu sunt foarte slabe.

Nu prea ma omor dupa numele lor, fiindca nu-mi plac numele frizone, oricat ar fi ele la moda. Ma asteptam sa fie nume la care sa nu ma fi gandit, dar nu ma asteptam sa nu le puna si un nume romanesc. Cel putin asa era vorba, dar cum cine are cutitul si painea in famile alege numele, s-au bucurat prietenele norei mele, ale caror nume au fost alese. Si cred ca s-au bucurat si cele doua bunici, desi nu stiu foarte sigur daca nu as fi fost mai fericta cu un nume romanesc decat cu numele meu.

Fiind mama de baiat, ma bucur grozav ca sunt fetite. Ma gandeam cu oarecare groaza ca iar o sa fie casa plina de cavaleri si soldati si playmobil si alte jucarii de baieti. Neinteresante - zic eu. Fara papusele si lucruri mai putin baietesti. Desi ... cand ma gandesc la acele jucarii cu farduri si cu oja de unghii si calutii cu coama roz, parca tot  un castel cu cavaleri medievali sau soldatii lui Andrei ar fi de preferat.

Voiam sa oregatesc quiltul cu puisorii sa fie gata. L-am intrebat pe fiul meu ce dimensiuni are boxa o. Mi-a zis 1m 23 pe 1m75. Mi s-a parut foarte mare, dar cum e vorba de gemene... Ca sa descopar ca in loc de 0m75 mi-a spus 1m75.
Acum nu stiu ce sa fac. Probabil ca il las asa mare si il vor folosi ca patura de joaca.
Acum imi aranjez pozele pe care le-am facut la aplicatul puisorilor.
Vin, vin cu ele cat pot de repede.

4 comentarii:

  1. Sa va traiasca, sa fie sanatoase si norocoase. Sunt frumoase si dulci.
    Sunt convinsa ca vor fi cele mai elegante fetite din toata zona cu asa o bunica priceputa!
    Sa traiti si dvs sa le faceti minunatii.
    Maria si Carmen pot fi considerate nume romanesti :)),nu mai fiti suparata!
    Dorina

    RăspundețiȘtergere
  2. Dorina, mi-ai facut o mare bucurie cu comentarul tau. Pentru oameni ca tine scriu si incerc sa dau din ce am. Pentru ca si voi imi dati caldura si incredere ca ce fac e bine venit. Multumesc mult de tot. Carmen

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru gemene!de micute sunt frumoase:)abia astept sa vad ce o sa lucrati pentru ele:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sanatate, viata lunga si frumoasa tuturor!
    Sa vezi ce ordine iti vor face nepoatele printre materiale si cum isi vor alege ele "modelu-modelu"!

    RăspundețiȘtergere