Ultima pagina

TRANSLATOR

joi, 2 februarie 2012

Un site foarte interesant, The Fashion Code (I)


Un site foarte interesant, The Fashion Code

Am descoperit un site nou in care se explica cum functioneaza proportiile (teoria lui DaVinci) in moda.
Se numeste THE FASHION CODE. Gasiti si blogul lor pe site sau pe lista mea de bloguri preferate, unde l-am adaugat azi. Nu am citit inca nimic, dar pare foarte interesant.



Proprietarele sunt doua americance, gemene, care sunt stiliste. Au aplica teoria proportiilor in vizualizarea imbracamintii pe corpul purtatoarei si arata cat de importante sunt lungimile si largimile hainelor pentru cineva. La fel si linia gatului si a tivului bluzei sau jachetei.

Ce vand ele? Un e-book si niste date personalizate in functiile de masurile pe care le introduci.
Inainte de asta te pun sa completezi niste masuri, ca sa dispuna programul de lungimea capului (diferenta dintre inaltimea totala si inaltimea pana la barbie), un element foarte important in istoria dezvoltarii constructiei de tipare.
Masurile sunt in inch-i, deci ca sa stii care sunt ale tale imparti inaltimea in centimetri la 2,54 (1"/ inch = 2,54 cm).
Daca completezi aceste date nu obtii nimic gratis, ci ai facut primul pas spre cumpararea produsului.

Si cu toate astea, merita sa va uitati pe site, chiar daca nu cumparati nimic.
Foarte interesante si utile sunt imaginile care le ilustreaza teoria, cum ar fi aste doua de mai jos.
Ti se arata foarte clar ce sa NU faci si cum sa te imbraci in asa fel incat pari mai slaba decat esti. Si care sunt punctele' nevralgice' (linia gatului, linia tivului bluzei sau al pantalonului).

Ilustratiile le gasiti aici (la rubrica 'before and after'). De ex. daca esti plinuta:

Sau chiar daca nu esti:


Evident ca mai conteaza si moda. Daca toata lumea poarta 'saci', porti si tu. Cele mai multe dintre noi si mai ales junele, poarta ce e la moda. Dar esti avertizata de ce efect obtii si cat te avantajeaza sau nu te avantajeaza!

Eu nu am comandat produsul lor, fiindca au un sistem tampit. La fiecare clicare mai pun un produs in cos. La prima vizionare am crezut ca testul lor este gratis / for free. Nu este. Am stat m-am invartit si am hotarat sa cumpar. Am completat iar - de data asta cu alta intentie - si cand am ajuns la cosulet, dupa ce completasem credit card, etc...... aveam doua comenzi si nici o posibilitate sa sterg una din ele.
Le-am scris un mesaj. Sa vedem ce raspund.
Va voi povesti restul istoriei si daca il iau, cate parale face.

Pacat ca nu reactioneaza nimeni la ce scriu, ca sa impartaseasca de ex din impresiile la citirea blogului respectiv. Am vazut ca scriu mult despre 'European fit'. Am remarcat in ce am citit eu ca in America se vorbeste despre modul european de cum pica hainele cu mult respect si admiratie).

4 comentarii:

  1. Hello!
    E un pic de timp de cand corpul meu s-a modificat.
    Si am ceva probleme cu alegerea imbracamintii. Deci site-ul indicat a picat numai bine!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.imagematters.ro/enciclopedie/articole/imbraca-te-pentru-parea-supla

    RăspundețiȘtergere
  4. Dana, cu multa intarziere: multumesc mult, mult pentru link. De cand aveam de gand sa iti raspund si uite cand am ajuns sa scriu...

    RăspundețiȘtergere