Ultima pagina

TRANSLATOR

joi, 2 februarie 2012

... si atunci aparu Mara Mara


Un blog da dependenta. Asta este sigur. Sau cel putin la inceput, pentru ca e o jucarie noua. Si deci hai repede, pana nu trebuie sa deconectez computerul si routerul, sa mai scriu ceva.
(Observ la recitire ca am topica olandeza, dar las asa).

In asteptatea meseriasilor pentru geamuri, cateva ganduri despre Mara Mara, singurul meu cititor care a iesit din anonimitate. Mai e si Tonia, dar (inca) nu la fel de oficial ca Mara Mara.

Pe Mara Mara nu o cunosc. Nu stiu cum sa-i scriu un e-mail la adresa personala, desi am incercat, pentru ca mi-a schimbat existenta de 'scriitoare' pe blog.

Cand am inceput, scriam un fel de jurnal, ca in junete - desi eu nu am avut niciodata nici un fel de jurnal in care sa scriu ce mi se intampla zi cu zi. Probabil ca nici acest jurnal de blog nu ar fi aparut vreodata daca dorinta de comunicare 'la object' nu ar fi devenit din ce in ce mai puternica.
Si daca nu as fi citit jurnalul unei americance, care scrie sub pseudonimul Danvillegirl.

Evident ca pricepusem ca cineva, candva, va citi. In orice caz - din cand in cand - prietenele mele de pe Atelierul de Croitorie.

Mara Mara a schimbat insa totul.

Acum ma gandesc cand scriu daca o intereseaza ce scriu, ce ar fi dori sa afle sau daca am informatiile pe care le-ar vrea ea. Ce sa ma mai intind la vorba, ea este - fara sa stie - cea mai importanta persoana de pe acest blog (dupa 'scriitoare', care prezinta lumea croitoriei si al lucrului de mana din perspectiva ei, buna sau gresita).

Draga Mara Mara, iti multumesc din toate motivele de mai sus pentru incredere si sper sa nu te dezamagesc. Pun pentru tine niste floricele in stilul blogului, de pe o fata de masa de Paste cu aplicatii de lalele, pe care am facut-o pentru cumnata mea din Ploiesti (de unde sunt si eu) in 2007.



Aplicatii cu masina de cusut pe un in (prea subtire si foarte sifonabil) din petice colorate ramase de la quiltuit. Se poate face si cu petice de bumbac sau alte materiale care nu ies, ramase de la haine. Trebuie numai sa ai culorile potrivite si sa folosesti vliesofix.


Aplicatiile sunt facute nu pe masina de brodat, ci pe o masina normala de cusut, dar care are pasul de 'punct butoniera'. Daca nu, le poti face cu zigzagul. Daca ai acest punt (care este de preferat, dupa mine) sau vrei sa folosti zigzagul trebuie sa inveti sa pivotezi pana te saturi, unde sa opresti si cum sa faci varfurile si curbele. Poate un tutorial la timpul potrivit. Tehnica se poate aplica si la impodobirea hainelor de dama sau copii.

Mara Mara, pentru tine (din pacate acum nu am nimic nou cu flori):


P.S. Scuze ca am uitat sa tai un fir, ceea ce am observat numai dupa ce am facut poza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu